Pages

Friday, September 1, 2017

Mari Kechek Kelate (Part 5)

61. Esok nak ambk mc sebab DEMAN

62. Jom sayang kita berjalan di bira pantai.

63. Orang ingat saya orang KL, sebab tak ada sikik habuk pun sleng kelantan

64. Ok murid2...bersedia ye...1..2..3...hunggar!

65. Bang.. Beri Burger 5. 2 tu bungkus, supit suku ya...

66. Jom kita lepak atas rongkas sekejap

67. Mmmmm.... bes la belda ni

68. tolong gahal kuat sikit kat patat kuali tu

69. Aku katok kan budok ni

70. Eh awak ni glenyar laa kutir baru tahu

71. Acu cuba tra test dulu bro

72. Sy ada kat pondak telefon ni.

73. Saya rasa dah perik tengok cerita hantu la

74. Kak..Bungkus mee goreng dua...buat samah2 ye

75. Beger satu....tak soh boh bawam

No comments:

Post a Comment