Tuesday, November 28, 2017


Program GAP Public gold adalah program menabung emas fizikal pertama di Asia yang memudahkan penyimpan emas mengumpul emas dengan modal rendah iaitu minimun RM100 atau membeli emas 1g 24K dan terkumpul emas dalam akaun GAP. Secara asasnya program gap adalah seperti akaun Emas bank seperti akaun emas Passbook Maybank atau Gold Investment Account (GIA) Public Bank. Perbezaanya, program GAP membolehkan pengumpul emas dalam akaun GAP mengeluarkan emas fizikal seperti gold bar atau emas dinar atau barang kemas 916 termurah diiktiraf dunia, lbma tanpa cukai gst atau barang kemas bila-bila masa di cawangan Public Gold berdekatan. Disamping itu emas yang terkumpul dalam akau gap boleh dijual secara online, boleh digunakan untuk mengerjakan umrah atau boleh digunakan untuk membeli pelbagai barangan dan perkhidmatan menggunakan emas dalam akaun GAP melalui PG MALL. Penyimpanan emas dalam akaun GAP adalah percuma dan tiada tarikh luput iaitu penyimpan emas boleh menambah belian emas GAP bila-bila masa dan dimana sahaja secara online.

KELEBIHAN GAP GOLD ACCUMULATION PROGRAM PUBLIC GOLD :

Kelebihan, kebaikkan, manfaat atau faedah membeli emas dan menabung dalam program GAP Public Gold antaranya :

    PENYIMPANAN EMAS MODAL RENDAH

Program GAP hanya perlukan modal minima RM100 atau beli emas 1g berketulenan 999.9 ( 24 karat ) iaitu dengan harga termurah kerana membeli emas pelaburan bebas gst yang telus mengikut harga emas semasa dunia. Klik www.publicgold.com.my bagi melihat harga emas 1g 24 karat GAP public Gold yang dikemaskini sekali sehari pada jam 12:00 malam atau bandingkan dengan harga emas jenama lain.

    HARGA EMAS PALING MURAH

Harga emas GAP Public Gold adalah harga emas paling murah kerana bebas gst dan harga emas berbentuk akaun emas namun boleh keluarkan emas fizikal bila-bila masa dan dimana-mana sahaja kerana Public Gold adalah satu-satunya syarikat pelaburan emas yang dapat pengecualian cukai gst ke atas jongkong emas dan perak pelaburan LBMA dan mempunyai 19 cawangan seluruh Malaysia, Singapore dan Indonesia.

    BELIAN EMAS SECARA ONLINE

Emas GAP Public Gold boleh dibeli secara online dengan mudah 24 jam sehari, 7 hari seminggu dimana sahaja tanpa perlukan kos pengangkutan minyak membeli emas dan menjimatkan masa.

    DISOKONG JONGKONG EMAS 24K LBMA BEBAS GST.

Pengeluaran jongkong emas atau emas dinar di sokong 100% dengan berketulenan 999.9 atau 24k, emas di iktiraf dunia LBMA (London Bullion Market Association) dan bebas gst. Public Gold merupakan SATU-SATUNYA pengeluar emas LBMA di Malaysia yang mendapat pengecualian cukai gst.

    KEAHLIAN PERCUMA TANPA YURAN

Pembelian emas GAP dengan minima RM100 secara otomatik menjadi ahli Public Gold tanpa yuran hangus dan emas dalam akaun GAP disimpan secara percuma tanpa yuran tahunan atau apa-apa caj tambahan.

    PENYIMPANAN EMAS PERCUMA

Penyimpanan emas dalam akaun GAP adalah secara PERCUMA tanpa caj penyimpanan untuk sepanjang hayat. Emas 24K atau emas 999.9 yang disimpan dalam Program GAP disimpan dalam peti simpanan di Public Safe dan kesemua simpanan emas dilindungi insurans sekiranya apa-apa yang berlaku kepada Syarikat Public Gold Sdn. Bhd

    PENGELUARAN JONGKONG EMAS FIZIKAL BILA-BILA MASA

Pengeluaran emas fizikal boleh dilakukan bila-bila masa untuk disimpan sendiri dengan mudah dimana-mana 19 CAWANGAN PUBLIC GOLD MALAYSIA SINGAPURA DAN INDONESIA BERDEKATAN. Contohnya, membeli emas GAP semasa berada di Kuala Lumpur, boleh keluarkan emas fizikal apabila pulang ke kampung halaman kerana Public Gold mempunyai cawangan di seluruh Malaysia.

Emas dalam akaun GAP boleh dikeluarkan dalam bentuk fizikal sama ada emas pelaburan seperti gold bar atau emas dinar lbma bebas gst. Pengeluaran minima akaun GAP kepada bentuk fizikal adalah serendah gold bar 1 gram 24 karat lbma bebas gst.

    BOLEH KELUARKAN BARANG KEMAS 916 BEBAS GST.

Program GAP adalah pembelian emas 24 karat atau emas berketulenan 999.9 namun boleh mengeluarkan barang kemas perhiasan 916 tanpa cukai gst seperti rantai leher, gelang tangan dan sebagainya. Pengeluaran emas gap kepada emas perhiasan 916 adalah minima 5g. Klik EMAS PERHIASAN TERMURAH TANPA CUKAI GST untuk maklumat mengeluarkan emas perhiasan dari akaun GAP Public Gold.

    PENGELUARAN EMAS FIZIKAL YANG FLEKSIBAL

Kelebihan utama program gap adalah kebolehan mengeluarkan emas perbagai saiz, denominasi atau pelbagai bentuk emas sama ada gold bar 24K atau emas dinar 24K lbma bebas cukai gst. Contoh, jika dalam akaun GAP tersimpan 5 gram, boleh pilih untuk keluarkan 1 gram X 5 keping atau 5 gram X 1 keping. Caj gold premium dikenakan semasa mengeluarkan emas fizikal iaitu jika keluarkan gold bar 1g lbma dikanakan gold premium RM5. Gold Premium adalah caj yang dikenakan ketika membeli emas secara terus atau mengeluarkan emas dalam akaun GAP mengikut item beratnya kerana jongkong emas Public Gold diiktiraf dunia, LBMA tanpa cukai gst yang dikeluarkan di Turki. Klik PRODUK EMAS DAN PERAK PUBLIC GOLD untuk melihat semua produk emas LBMA yang boleh dikeluarkan dari emas dalam akaun gap.

    KEMUDAHAN JUAL EMAS GAP ONLINE

Emas dalam akaun GAP boleh dijual secara online 24 jam dengan mudah dan selamat.
umrah program gap public gold

    AKAUN EMAS GAP UNTUK MENGERJAKAN UMRAH

Emas dalam akaun GAP Public Gold boleh digunakan untuk mengerjakan umrah apabila mencukupi emas 10 dinar ataupun 42.5g emas dalam akaun GAP. Klik PAKEJ UMRAH MURAH DENGAN 10 DINAR EMAS

    PEMBELIAN BARANGAN DENGAN AKAUN GAP MELALUI PG MALL

PG MALL adalah platform terbaru Public Gold iaitu pembelian pelbagai barangan dan perkhidmatan menggunakan emas GAP secara online. PG MALL telah dilancarkan pada bulan julai 2016 iaitu suatu pusat jual beli barangan dan perkhidmatan menggunakan emas dalam akaun GAP. Pelbagai barangan dan perkhidmatan telah disediakan untuk ahli Public Gold membeli belah menggunakan emas pertama di dunia. Layari www.pgmall.my untuk melihat pelbagai barangan dan perkhidmatan yang disediakan dengan kemudahan membeli menggunakan emas gap secara online.

    AKAUN GAP TANPA HAD MASA ATAU JUMLAH

Penyimpanan emas dalam akaun GAP tiada tarikh luput atau had masa dan tiada had jumlah simpanan emas.

    EMAS GAP BOLEH DILETAKKAN PENAMA WARIS DAN AKAUN BERSAMA ANAK

Emas dalam akaun GAP boleh dinamakan pewaris dan juga boleh diletakkan nama anak yang berumur kurang 18 tahun melalui akaun bersama atau “joint account”. Tabungan emas GAP untuk anak-anak adalah sebagai pelaburan, tabungan pendidikan, insurans, bekalan kecemasan dan sebagainya kerana emas dalam akaun GAP boleh dijual bila-bila masa oleh ibu bapa apabila memerlukan wang.

    PENAMBAHAN BELIAN EMAS GAP FLEKSIBAL

Penambahan pembelian emas dalam akaun GAP boleh dilakukan mengikut bajet masing-masing minima RM50 atau sebaiknya beli emas gap dalam gandaan 1 gram untuk patuh syariah dan tiada syarat wajib beli dalam jumlah tertentu atau tempoh tertentu. Pembelian penambahan emas gap adalah telus dimana jika pembelian bukan dalam gandaan 1 gram, berat emas yang dibeli ditukarkan kepada berat emas sehingga 4 titik perpuluhan.

    PENGAKTIFAN BAKI MINIMA HANYA 1 GRAM DALAM AKAUN GAP

Pegangan baki minima di dalam akaun gap hanya 1 gram sahaja iaitu hanya perlu tinggal baki 1 gram dalam akaun gap supaya akaun gap sentiasa aktif. Baki minima yang perlu disimpan dalam akaun emas Public Bank, GIA Gold investment Account adalah 5 gram. Jika telah keluarkan semua emas dalam akaun gap, akan dikenakan yuran pengaktifan akaun gap RM50 untuk aktifkan semula akaun gap.

    PROGRAM KUMPUL EMAS FIZIKAL PERTAMA DI MALAYSIA DAN ASIA

Program GAP Gold Accumulation Program adalah program kumpul emas pertama di Malaysia dan Asia. Satu-satunya syarikat pelaburan emas yang menyediakan peluang mengumpul dan memiliki emas pelaburan modal rendah hanya Public Gold.

    PENYIMPANAN EMAS SELAMAT DIMANA SAJA BERADA

Program GAP Public Gold adalah bagi pelabur emas yang takut menyimpan emas sendiri di rumah, peminat emas modal rendah atau pelabur emas yang berada jauh dari cawangan public gold atau luar negara berpeluang melabur atau menyimpan emas dengan selamat dalam akaun gap.

    PENGELUARAN EMAS SERENDAH GOLD BAR 1 GRAM

Pengeluaran emas fizikal dalam akaun gap sekurang-kurangnya 1gm emas iaitu boleh mengeluarkan minima gold bar 1 gram 24K lbma bebas gst.

    PENYEDIAAN ARAHAN BULANAN BANK

Penyimpanan emas tetap bulanan boleh dilakukan dengan Arahan tetap bulanan (monthly standing instruction) bagi mengumpul pengumpulan emas yang tetap seperti RM200 sebulan dan sebagainya.

    KEMUDAHAN PAJAK JONGKONG EMAS LBMA

Emas pelaburan dari akaun gap seperti gold bar lbma atau emas dinar lbma mudah di gadai di 65 cawangan Arrahnu POS seluruh Malaysia.

    PELUANG BERNIAGA EMAS

Pembelian emas akaun gap dengan jumlah belian minima 100g sekaligus berpeluang menjadi dealer atau berniaga emas Public Gold untuk menjana pendapatan aktif dan pasif. Maklumat lanjut untuk menjadi dealer atau pengedar emas Public Gold melalui pembelian emas GAP, whatsapp 019-9185593 Mohd Zaidi Junus, Master dealer Public Gold Malaysia semenjak 2010.

Penyimpanan atau penggumpulan emas paling murah dan selamat untuk mendapat emas pelaburan termurah bebas gst atau barang kemas 916 tanpa risiko kerugian atau ditipu adalah melalui Program GAP Public Gold. Pembelian emas GAP selamat kerana pembeli emas berurusan terus dengan syarikat Public Gold dan boleh membeli emas mengikut kemampuan sendiri untuk mengumpul emas. Bertindak segera membeli emas gap 1 gram sebagai tapak permulaan pelaburan emas untuk menyimpan emas sedikit demi sedikit sebagai pelindung harta di saat kenaikan harga barang, penyelamat kejatuhan wang di waktu ekonomi yang tidak menentu, pengelak kebocoraan wang, dana waktu kecemasan, penjana keuntungan dan pelaburan terbaik pada waktu harga emas masih rendah. BERTINDAK BELI EMAS GAP SEKARANG dengan Klik CARA MEMBELI EMAS GAP PUBLIC GOLD untuk panduan dan maklumat membeli emas GAP Public Gold atau whatsapp 019-9185593 untuk mendapat bimbingan dalam pelaburan emas Public Gold.

Pelabur emas yang ingin memiliki atau menyimpan emas sendiri boleh membeli emas dengan cara pembelian emas biasa, iaitu beli emas terus dapat emas. Pelbagai produk emas dan perak pelaburan diiktiraf dunia, lbma yang di sediakan dengan minima pembelian gold bar 0.5g 24karat atau emas 999.9 lbma bebas gst atau DAFTAR PERCUMA sebagai langkah memulakan pelaburan emas fizikal Public Gold dengan klik CARA DAFTAR PERCUMA DAN BELI EMAS PUBLIC GOLD ONLINE.

PUBLIC GOLD “ULTIMATE WEALTH PROTECTOR”

The Truth Is Within You . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates